пʼятниця, 18 лютого 2011 р.

От завжди так.


От завжди так: прошу подати руку,
Прошу, кричу, молю, а ви глухі.
Невже ж зі мною хочете розлуки?
Кажете, ні? Чому ж тоді…
Чому ж тоді коли молю й благаю
Ви десь ховаєтесь у тихій тишині?
На вас як зможу звісно почекаю,
Та може вже запізно і тоді.
Я ж не кричу, коли мені погано,
Я лиш кричу коли не маю сил.
Від цього, знаєте, у серці рана рано
Прокинулась. Не маю я ж і крил.
Не можу, та як хочу, полетіти,
Від всіх –усіх далеко за моря.
Тоді ж бо я не буду і просити,
Рятунку вашого і вашого тепла.
Ви знаєте, як ще раз я попрошу,
Озвіться хтось, в останнє я молю.
Бо ж вас, мабуть,  до рідних я відношу,
Від рідних я ж бо зради не стерплю.




А так хочеться, щоб мене почули. Ні, не тоді коли все добре, все нормально, все як завжди, навіть не тоді коли погано, а тільки тоді коли немає сил. Бо ж що тоді залишається робити?? Плакати – немає сил, кричати – немає сил, просити – немає сил, і самому щось зробити – немає сил. Скажете, що я слабка, так погоджуюсь. Слабка. Це погано. Адже у такі миті я помираю, помираююю, помииииииираюююю…. І от колись , що..? а ось, що.. виживу. та змінюся. Та не хочу. Це не гра із смертю. Це гра за виживання.
А з чого все починається.? А починається із забуття. Забули раз, призабули вдруге, не згадали утретє…вчетверте, всоте, ….. і все. Не знаєте мене. Нема нас, нема ми, є я і ви. А я цього не хочу. Ні не зараз, коли ви так потрібні. Не адресую цього комусь конкретному, а звертаюсь до всіх. Можливо хтось, десь і прочитає, можливо й ні. Просто не маю сил. А потрібна допомога.



Немає коментарів:

Дописати коментар