середа, 24 листопада 2010 р.

Чекаю тебе. Люблю тебе.

Сумую за тобою. Хочу відчути теплоту твоїх долонь. Хочу побачити твої зелені очі і зазирнути у них. Хочу бути поруч у тяжку хвилину. Хочу, хоч знаю, що ти мене не бачиш , не чуєш. Надіюсь, що ти мене відчуєш. Відчуєш серцем мої поривання. Чекаю на тебе. Люблю тебе, Мамо!


Вона - це та, з якою хочу говорити,
Вона є тою, до якої я горнусь.
Вона – це та, що дала змогу мені жити,
Вона є тою, на чий поклик я озвусь.

Вона – це та, що не дає мені зломитись.
Вона підтримує в мені життя
І не дозволить на півшляху зупинитись,
Бо я ж є нею, є в мені вона.

Вона – це та, що в непогожу днину
Сидітиме зі мною скільки треба.
У найсмутнішу та тяжку хвилину
Подарить сонце і кусочок неба.

Вона – це та, з якою хочу говорити.
Вона підтримує в мені життя.
Вона – це та, що дала змогу мені жити.
Вона – це рідна матінка моя.

*  *  *

Я не терплю́ , що люди забувають
про рідну матір, матінку свою...
коли себе, а не її кохають,
це не вкладається у голову мою.

Я не терплю, коли безжальні люди,
Наприклад, на Великдень чи Різдво
Бувають за кордоном, всюди, всюди,
Та не у матері. Все це не то..







*  *  *
Поїхала  в  чужий  далекий  край, 
Залишила  мене  одну,  саму,
А  на  прощання  ти  сказала  :  «Знай,
Тебе  безмежно,  щиро  я  люблю».

А  що  мені  з  твоїх  дешевих  слів?
Дешевих…  Може  й  щирих,  трішки  щирих?
Я  вже  стомилася  лічити  смуток  днів,
А  очі  плачуть  від  надій  фальшивих.

Дешевина  і  фальш  -  мої  закляті  друзі.
Та  чи  не  в  прірві,  пеклі  я  живу?
Хоч,  мабуть,  ні  мені  все  по  заслузі.
Бог  дав  дорогу  й  я  по  ній  іду.

Почуй,  рідненька,  я  молю,  благаю.
Ти  повернись  до  мене  в  теплий,  рідний  край!
Тобі  не  солодко  там  знаю,  знаю,
Тож  приїжджай  і  горя  тут  незнай.

Ми  зможемо  перебороти  горе,
І  все  владнається,  повір  мені.
Нам  по  коліна,  по  коліна  буде  море,
І  фору  ми  дамо  отій  біді.

Лиш  приїжджай  сюди  сердечно  я  благаю,
Послухайсь  серця,  серця,  а  не  голови.
Ти  знай,  безмежно,  щиро  я  тебе  кохаю,
Тож  ти  лети,  лети  і  серцем  пригорни.
 *  *  *

Я  так  люблю  твої  зелені  очі,
Твою  усмішку,  інколи  й  сумну.
Без  тебе  дні,  хвилини  й  навіть  ночі 
Пусті,  без  тебе  не  живу.
Хоч  інколи  сувора  ти  до  мене,
Хоч  інколи    є  сльози  на  очах.
 І  що  говорю:  «Зможу  я  без  тебе»,  -
Без  тебе,  мамо,  я  не  вільний  птах.
Я  так  люблю  твоє  гаряче  серце,
Твою  усмішку,  інколи  й  сумну.
Матусю  моя  рідна,  моя  ненько,
Без  тебе,  рідна,  я  не  проживу.


Немає коментарів:

Дописати коментар