неділя, 28 листопада 2010 р.

А як мало часу я з ним спілкуюся... мені прикро.дуже.

Дорогий друже,

Як твої справи? Я тільки, що послав тобі цю записку, щоб розповісти, наскільки я піклуюся про тебе...

Я бачив тебе вчора, ти розмовляв зі своїми друзями. Я чекав весь день у надії, що ти захочеш поговорити зі мною. Я послав тобі захід сонця, щоб завершити твій день i прохолодний вітерець, щоб ти відпочив, і я чекав. Але ти так i не прийшов. Це засмутило мене, але я продовжую любити тебе, тому що я твій друг.

Я спостерігав за тобою, коли ти спав у цю ніч, i я потягнувся, щоб торкнутися твоїх вій, я пролив місячне світло на твою особу. І знову я чекав, бажаючи поквапити час, щоб ми могли поговорити. Але ти прокинувся i заспішив по своїх справах, а я заплакав сльозами дощу...

Якби ти почув мене! Я люблю тебе! Я намагаюся сказати тобі про це блакиттю неба і спокійною зеленню трав. Я шепочу тобі це листями дерев i фарбами квiтiв, я кричу про це потоками гірських рік і пташиних пісень любові. Я кутаю тебе теплом сонячного світла і наповняю повітря ароматом природи. Моя любов до тебе глибше океану і більше найбільшого нестатку твого серця!

Запитай мене! Поговори зі мною! Будь ласка, не забувай про мене, у мене стільки всього, щоб поділитися з тобою!

Я не буду більше турбувати тебе. Тобі вирішувати. Я вибрав тебе, i я все ще чекаю - тому, що я люблю тебе.



Твій друг, IСУС

1 коментар: