вівторок, 23 листопада 2010 р.

Моя осінь

А  осінь  ця    період  ностальгії.
Нахлинули  всі  спогади  сумні,
І  завели  в  танок  рожеві  свої  мрії
Про  принца,  що  на  білому  коні.

А  осінь  ця    період  сподівання
На  щастя,  успіх,  радість  і  тепло.
На  перше  світле  у  житті  кохання,
Я  сподіваюся  прийде  воно.

А  осінь  ця    період  є  чекання.
чекаю  я  на  матінку  свою.
Чекаю  я  щовечора,  щорання
Коли  ж  побачу  неньку  я  мою.

А  осінь  ця    період  непростий.
Безлюдні  вулички  із  сірими  дахами.
Та  тільки  раз  на  рік  він  є  такий,
І  він  керує  нашими  серцями.


*  *  *
 В  такі  моменти  тішиться  душа:
Коли  тріпоче  листя  золотисте,
Коли  на  небі  є  голубизна,
Яскраво  світить  сонце  променисте.

І  вільною  тоді  стає  душа
І  хоче  в  небо  птицею  злетіти
До  сонечка,  до  вічного  тепла.
Ну  як,  скажіть,  цього  ж  бо  не  хотіти?

Он  птиці  там  кружляють    стрімголові,
Виспівуючи  пісеньку  краси.
Я  бачучи  все  це  на  видноколі,
Описую  картину  новизни.

Новий  ж  бо  день  приніс  шматок  любові,
Осінній  день,    чаруюча  пора.
О  так,  я  з  осінню  у  змові,
Тож  чаруватиме  мене  вона.

В  такий  момент  я  їй  пообіцяла
Забути  про  старе  життя.
Вона  ж  мені  взамін  подарувала
Красу  величну  цього  дня.


*  *  *
 Гарячий  чай  замінить  твої  теплі  руки,
Солодка  кава  змінить  поцілунків  смак,
А  друзі  будуть  поруч  в  час  розлуки,
А  осінь  нам  покаже  свій  останній  знак.

І  час  пройде  так  швидко,  непомітно.
Лиш  так  здається,  що  мов  вічність  живемо.
Лиш  біль  застигне  в  серці  непохитно,
І  тільки  він  нам  нагадає,  що  було.

Та  знаю,  що  все  ж  змиримося  з  часом,
І  біль  отой  забудемо  колись.
Хоч,  були  ми  щасливі,  коли  разом.
Та  рук  не  опускай  і  ще  борись.

Знайдеш  любов  ти,  що  не  спопеліє,
І  я  знайду  солодкий  щастя  смак.
Та  зараз  теплий  чай  мене  не  гріє,
Бо  ж  осінь  показала  горе-знак.


*  *  *
 Люблю  осінній  ранок  зустрічати,
Вдихати  аромати  новизни,
І  чашку  кави  у  руках  тримати,
Що  зігріває  від  холодної  пори. 

Ще  тихо  так,  лиш  чути  шепіт  вітру
І  десь  не  десь  співає  пташина.
А  небо  в  хмарах  пурпурово-ніжне,
І  ніжно-золота  оця  пора.

Дрімає  хтось  ,  а  я  під  шепіт  вітру
Пишу  про  осінь    ніжну  й  золоту.
Немов  художник  вибира  палітру,
Римую  осінь  у  свою  строфу.


*  *  *
Люблю  вдихати  осені  я  чари
І  шелест  чути  золотих  дерев.
Люблю  строчити  часом  мемуари,
А  інколи  й  позбутися  манер.

Люблю  любити  часом  до  нестями
І  раптом  зненавидіти  усіх.
Люблю  блукати  цілими  ночами.
Люблю  дитячий,  щирий,  справжній  сміх.

Люблю  сидіти  й  пити  чай  удома,
Дивитися  на  світ  через  вікно.
Люблю  я  романтичне  ім’я  Рома,
А  інколи  й  ненавиджу  його.


2 коментарі: