суботу, 9 лютого 2013 р.

Тільки б в слід не крикнути



Розлюбила.  Відпустила.  Знову  вільна.
І  вхопилась  за  свободу  і  держу.
І  тепер    я,  мов  залізна  –  сильна.
Нікого  до  себе  не  впущу.


Але  серце  стогне,  знову  хибить.

І  не  хоче  волі  –  а  тюрми.
Та  я  знаю,  що  ж  таке  загибель,
Тож  не  слухаю  його  мольби.


Це  так  боляче  кохати  до  безтями,

І  так  боляче  радіти  аж  до  сліз.
Не  розбавиш  темінь  світлими  фарбами  –
Ось  мого  життя  стальний  девіз.


Я  тебе  не  розчарую,  тож  не  сердься.

Я  кохати  вмію,  як  й  колись.
Та  коли  все  ж  втрачу  своє  серце,
Просто  попрощайся  й  відвернись.


Я  благатиму,  а  ти  просто  не  слухай,

Йди  собі  спокійно,  як  завжди.
Я  переживу  і  цю  розлуку.
Тільки  б  в  слід  не  крикнути:  «зажди..»

Немає коментарів:

Дописати коментар